Bishojo
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Bishojo

Forum poswiecone japoni, jej kulturze i tym co ma najlepsze...

IndeksPortalLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Jaką Muzykę lubisz najbardziej

Go down 
+7
Yusuke Isayama
Goketenks
Yuumeka
Uolcia
JosetteC
Ayano
Kami
11 posters
AutorWiadomość
Kami
Hane
Hane
Kami

Liczba postów : 113

Jaką Muzykę lubisz najbardziej Empty
PisanieTemat: Jaką Muzykę lubisz najbardziej   Jaką Muzykę lubisz najbardziej I_icon_minitimeWto Cze 09, 2009 6:05 pm

Jaką Muzykę lubisz najbardziej.
Ja słucham przeważnie ostrych kawałków z Metalu lub Rocka ale jestem elastyczna do muzyki i dzięki temu Trawię prawie każdy rodzaj muzyki, Uwielbiam również Muzykę Japońską a co wy Lubicie i dlaczego Mnie muzyka japońska uspokaja i Nabieram przy niej Weny twórczej zaś Ostra Relaksuje a was?...
Powrót do góry Go down
Ayano
Chibi
Chibi
Ayano

Liczba postów : 15

PisanieTemat: Re: Jaką Muzykę lubisz najbardziej   Jaką Muzykę lubisz najbardziej I_icon_minitimePią Cze 12, 2009 1:28 pm

Powrót do góry Go down
JosetteC
Chibi
Chibi
JosetteC

Liczba postów : 19

PisanieTemat: Re: Jaką Muzykę lubisz najbardziej   Jaką Muzykę lubisz najbardziej I_icon_minitimePią Cze 12, 2009 4:16 pm

Ja preferuję raczej ostre brzmienie jak metal, rock czy punk. Ale dopasowuję się do muzyki, którą słuchają inni.
Lubię j-rocka ale raczej słucham spontatnicznie różnych piosenek i nie zwracam uwagi na wykonawcę Wink

geek
Powrót do góry Go down
Uolcia
Chibi
Chibi
Uolcia

Liczba postów : 4

PisanieTemat: Re: Jaką Muzykę lubisz najbardziej   Jaką Muzykę lubisz najbardziej I_icon_minitimeSob Cze 13, 2009 7:35 am

Ja najbardziej lubie trance, hard style i ostry intriustial, więc jestem raczej inna od reszty Razz
Powrót do góry Go down
Yuumeka
Chibi
Chibi
Yuumeka

Liczba postów : 47