| Jaką Muzykę lubisz najbardziej | |
|
+7Yusuke Isayama Goketenks Yuumeka Uolcia JosetteC Ayano Kami 11 posters |
Autor | Wiadomość |
---|
Kami Hane
Liczba postów : 113 Join date : 09/06/2009 Skąd : Z niebjańskiego kraju✿
| Temat: Jaką Muzykę lubisz najbardziej Wto Cze 09, 2009 6:05 pm | |
| Jaką Muzykę lubisz najbardziej. Ja słucham przeważnie ostrych kawałków z Metalu lub Rocka ale jestem elastyczna do muzyki i dzięki temu Trawię prawie każdy rodzaj muzyki, Uwielbiam również Muzykę Japońską a co wy Lubicie i dlaczego Mnie muzyka japońska uspokaja i Nabieram przy niej Weny twórczej zaś Ostra Relaksuje a was?... | |
|
| |
Ayano Chibi
Liczba postów : 15 Join date : 12/06/2009 Age : 30
| Temat: Re: Jaką Muzykę lubisz najbardziej Pią Cze 12, 2009 1:28 pm | |
| | |
|
| |
JosetteC Chibi
Liczba postów : 19 Join date : 12/06/2009 Age : 31
| Temat: Re: Jaką Muzykę lubisz najbardziej Pią Cze 12, 2009 4:16 pm | |
| Ja preferuję raczej ostre brzmienie jak metal, rock czy punk. Ale dopasowuję się do muzyki, którą słuchają inni. Lubię j-rocka ale raczej słucham spontatnicznie różnych piosenek i nie zwracam uwagi na wykonawcę | |
|
| |
Uolcia Chibi
Liczba postów : 4 Join date : 06/06/2009
| Temat: Re: Jaką Muzykę lubisz najbardziej Sob Cze 13, 2009 7:35 am | |
| Ja najbardziej lubie trance, hard style i ostry intriustial, więc jestem raczej inna od reszty | |
|
| |
Yuumeka Chibi
Liczba postów : 47 Join date : 13/06/2009 Age : 30 Skąd : Polska, a gdzie to znajdź mnie na mapie ;)
| Temat: Re: Jaką Muzykę lubisz najbardziej Sob Cze 13, 2009 1:39 pm | |
| Ja jestem za Heavy Metal. Moje lubione utwory to: HIM, Lordi, Razmus, ogólnie finlandzkie zespoły. Ale też polubiłam takie religijne, jak Mały Chór Wielkich Serc *mam koleżankę, która w nim śpiewa, polecam* oraz takie klasyki jak Elektryczne Gitary czy Marek Grechuta. Lubię też heavy metal japoński, czy w ogóle powiem tak - współczesną japońską muzykę. | |
|
| |
Goketenks Chibi